Alla inlägg den 30 november 2009

Av VIDE2010 -Lotsarna - 30 november 2009 10:43

Vilken härlig dag!

Jag blev väldigt berörd när jag hörde Sharif,Zerjon och Annelis berättelser. Sen att se elever från dansskolan Twisted Feet göra en "Ferdinand" var helt fantastiskt! Blev SÅ sugen på att dansa! 

  

  

I och för sig ska det inte mycket till för att det ska rycka i benen på mig, men detta var något alldeles extra! Var anmäler jag mig till Twisted Feet Dance Academy?


Efter fika med mingel var det då dags för Workshops!

Jag hade förmånen att få vara med på Workshopen "Min dröm - min verklighet! Samtal som får andra att växa. Den leddes av Brítt Söderström från www.kraftsamlarna.se  


 

Hur får jag andra att våga växa? Det var frågan!
Ja du, helt enkelt är det inte, men Britt gav mig en hel del att tänka på.
Vad är coachande förhållningssätt och varför är det så viktigt att jag själv som coach jobbar med mitt personliga ledarskap? 

Nu ska jag gå hem och träna - börjar med en självskattning! Hur har jag det med min egen självinsikt egentligen? Usch - nu blev det jobbigt =)    

      Annica - Videlots 


Presentation

Omröstning

Har konjunkturen nått sin botten?
 Ja
 Nej
 Vet ej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards